Translate

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

O mnie

Mam na Imię Kamila
26,07,2015 r. postanowiłam że będę prowadzić bloga kulinarnego.
Na nim mam zamiar zamieszczać przepisy ze zdjęciami zrobionymi przeze mnie.
 Na stronach tego bloga będzie można znaleźć przepisy na różne dania, od wytrawnych do słodkich, od prostych do trudnych, przez sezonowe i świąteczne.
Mam zamiar też testować produkty a także asortyment potrzebny do wykonania danej potrawy.
Będę także zamieszczać ciekawostki na temat żywności  ;-)
Mam nadzieję że wybaczycie mi moje niedociągnięcia, ale mam problem z dłuższym staniem oraz  z prawą ręką, którą ciągle mdleje, ale mimo wszystko nie poddaję się i staram się funkcjonować normalnie...

Kontaktować się można ze mną przez :

kamila.owczarz7@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz